Iedere twee weken vertellen MoneyMonk klanten over wie ze zijn, wat ze doen en wat MoneyMonk voor ze betekent. Deze keer: Bart Strijbos van 'LeadUp - Online Marketing'.
Wie ben je?
Mijn naam is ben Bart Strijbos, ben inmiddels 26 jaar oud. Al sinds mijn 16e ben ik werkzaam in de online marketing. In die tijd heb ik al voor mooie klanten mogen werken zoals zakenbank Kempen & Co, non-profit organisatie “Emma @ Work” en verschillende bedrijven in het Caribisch gebied.
Het hele strategische marketing-traject, van assisteren bij de conceptontwikkeling tot het daadwerkelijk maken van campagnes, kan ik bedrijven bij ondersteunen.
Wat doe je?
Samen met Tim Kloppenburg ben ik oprichter van online marketingbureau LeadUp. Met dit bedrijf bedienen we start-ups en het midden- en kleinbedrijf om optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden van online marketing. Deze groep laat vaak veel mogelijkheden liggen, omdat er te weinig aandacht aan marketing wordt besteed. Vaak is daar simpelweg geen tijd voor.
Door zo veel mogelijk verschillende onlinekanalen in te zetten en continue te blijven analyseren zijn we dagelijks op zoek naar de optimale doelgroep. Wat we erg belangrijk vinden is het houden van korte lijntjes met de ondernemers waar we mee werken. Ik heb gemerkt dat de bedrijven waar wij voor werken dit regelmatige contact prettig vinden en dat onze concurrenten het op dit vlak nogal eens laten liggen.
Wat betekent MoneyMonk voor jou en je bedrijf?
MoneyMonk betekent voor mij vooral veel tijdsbesparing en gemak. Waar ik voorheen onnodig veel tijd moest besteden aan de financiële kant van het bedrijf en alles in Excel verwerkte, is dit momenteel dankzij MoneyMonk wel anders; ik houd steeds meer tijd over voor de kernwerkzaamheden van LeadUp!
De overzichtelijke interface zorgt ervoor dat de software erg snel onder de knie te krijgen is. In no time kon ik dan ook al snel overweg met alle functies! Boekhouden wordt met MoneyMonk zelfs bijna leuk!