5/5

Hulp en ondersteuning

Veel ondernemers vinden de administratie spannend. Wij helpen je graag met MoneyMonk.

Bereikbaar op werkdagen van 9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
Stel je vraag via e-mail en we antwoorden binnen 1 werkdag.
Ga naar helpcentrum

Het rapport van onze Support Monks

Wij reageren super snel op je vragen en bieden altijd een oplossing voor je probleem. Stel je vraag wel op een werkdag, want in het weekend werken we niet.

Binnen 1 minuut iemand aan de lijn

Heb je haast? Bel dan met een Support Monk. Je hebt op werkdagen iemand aan de lijn.

Gemiddeld na 4 uur reactie op je e-mail

4 uur. Dat is de gemiddelde tijd waarin we reageren vragen per e-mail of ticket.

Altijd binnen 24 uur een antwoord

Soms moeten we wat langer nadenken over een vraag. Maar je krijgt altijd binnen 24 uur een reactie.

In 99% van de gevallen kun je verder

We lossen vrijwel alle problemen op. Voor de meest complexe vragen heb je een boekhouder nodig.

Veel gestelde vragen

Ga naar helpcentrum
Proefperiode
Loopt het proefabonnement automatisch over in een betaald abonnement?

Nee, alleen jij kunt een betaald abonnement afsluiten. Je zit dus nergens aan vast.

De proefperiode is te kort voor mij. Kan ik hem verlengen?
Wat gebeurt er met mijn gegevens na afloop van de proefperiode?
Abonnement
Ga ik meer betalen als ik MoneyMonk intensiever gebruik?
Per wanneer kan ik MoneyMonk opzeggen?
Wat is het Uitloopabonnement?
Kickstartkorting
Voor wie is de kickstart korting?

De korting is voor iedere nieuwe klant van MoneyMonk. Ook als je al jarenlang een KVK-inschrijving hebt.

Vanaf wanneer gaat de korting in?
Wanneer gaat de omzetteller lopen?
Geldt de korting per jaar of is hij eenmalig?
Op welk moment stroom je door naar een nieuw pakket?

Niet jouw vraag gevonden?
Bekijk onze Kennisbank

Open Kennisbank
6 resultaten van de 122