Waarom staat mijn rekeningnummer niet op de factuur?

Waarschijnlijk heb je je bankrekening nog niet ingesteld in het bankboek.

Je moet dus eerst je bankrekening toevoegen. Heb je maar één bankrekening dan is dat automatisch het 'primaire' bankrekeningnummer. Heb je er meerdere? Dan kun je zelf aangeven wat je 'primaire' bankrekening is.

Volg hiervoor de volgende stappen:


'Instellingen' > 'Bank/kas' > 'Knopje met drie puntjes aan de rechter kant' > 'Maak primair'

Het primaire bankrekeningnummer zal getoond worden op je factuur.

Hoe je je bankrekening toevoegt in het bankboek lees je hier.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo
MoneyMonk

MoneyMonk gebruikt cookies

Met cookies kunnen wij je beter en persoonlijker helpen. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, en met analytische cookies kunnen we zien hoe we onze website kunnen verbeteren. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. Ook laten we je graag advertenties zien over MoneyMonk op andere plekken op het internet. Daarvoor willen we graag marketing cookies zetten.

Klik op 'Akkoord' om alle cookies te accepteren. Je kan je keuze later altijd nog aanpassen.

Meer weten over hoe wij cookies gebruiken? Lees hier ons volledige cookie-statement. Wil je zelf bepalen welke cookies we mogen zetten? Kies dan voor Voorkeuren instellen.