Waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Als je een MoneyMonk administratie aanmaakt, doe je dat als gebruiker met je eigen e-mailadres. Dit e-mailadres wordt vervolgens op meerdere plekken als Standaard e-mailadres aangehouden, maar soms wil je daarin iets veranderen. In dit helpartikel vind je meer informatie over waar je welke gegevens kan wijzigen en welk effect dat heeft.
Let er op dat wijzigingen per plek verwerkt en opgeslagen moeten worden. Bestaat je domein e-mailadres niet meer, dan moet je dit waarschijnlijk op meerdere plekken aanpassen. Hieronder de verschillende plekken:
Login gegevens (account instellingen)
Dit is het e-mailadres waarmee je inlogt in MoneyMonk. Wil je dit e-mailadres wijzigen? Bekijk dan dit helpartikel.
Bedrijfsgegevens (administratie instellingen)
Het e-mailadres dat hier staat wordt aangehouden als ‘reply adres’ op het moment dat je geen eigen domein instellingen hebt opgenomen voor de facturen die je stuurt. Als jouw klanten dan direct reageren op de gestuurde mail, dan ontvang je de ‘reply’ op de hier ingestelde e-mail.
Hoe je een eigen domein mail kan instellen als ‘Afzender adres’, leggen we uit in het volgende helpartikel
Betaalgegevens voor MoneyMonk (abonnement instellingen)
Dit is het e-mailadres waar de MoneyMonk factuur naartoe gestuurd wordt. Wil je dit e-mailadres wijzigen, dan doe je dit op dezelfde plek als waar je het rekeningnummer kan wijzigen. Bekijk hiervoor dit helpartikel.