Wat kan ik doen als pagina's niet goed laden?

Als pagina's nu niet correct laden, kunnen er verschillende oorzaken zijn. Hieronder staan verschillende stappen omschreven die je kan doorlopen, om te kijken of de problemen bij jouw ontstaan en of deze al zijn op te lossen.

Stap 1. Is de browser waarin je werkt up-to-date?

Controleer of er updates zijn voor je browser. Wij raden je aan om MoneyMonk te gebruiken in een Chrome browser. Via de instellingen in Chrome kan je zien of er een update nodig is.

Stap 2. Cookies, Cache legen of plugins

Binnen je browser kunnen er verschillende redenen zijn waarom pagina's misschien niet goed laden. De makkelijkste manier om te testen of dit met je instellingen te maken heeft is door te proberen of de problemen nu in een Chrome "Incognito" venster ook blijven bestaan.

Als je in het Incognito venster geen last hebt van het problemen, kan het betekenen dat je even de cookies moet verwijderen en de Cache kan legen. Ook zou je bepaalde plugins kunnen uitschakelen als die voor problemen zorgen.

Stap 3. Log je nu standaard in via een opgeslagen pagina?

Heb je bijvoorbeeld je dashboard nu opgeslagen als favoriete pagina, dan zou het kunnen dat je inlogt op een verouderd stuk software. Het beste is dan om even uit te loggen, en opnieuw in te loggen op deze pagina:

https://www.moneymonk.nl/inloggen

Om problemen in de toekomst te voorkomen, raden we je aan om deze pagina op te slaan als favoriet, zodat je zeker bent dat je altijd in de meest ge-update versie aan het werk bent.

Ervaar je na het doorlopen van bovengenoemde stappen nog steeds problemen, dan horen we dat graag van je via een ticket.