Hoe registreer ik onkosten in MoneyMonk?

Bekijk de video

In MoneyMonk is het gemakkelijk om je onkosten (declaraties) te registreren en om deze door te factureren aan je klanten. Dit kan je in de basis op twee manieren doen, hieronder vind je per manier een uitleg:

In MoneyMonk geregistreerde kosten registreren:

Registreren aan de hand van een Bank/Kas

Registreren aan de hand van een Inkoopfactuur

Kosten registreren zonder grondslag in MoneyMonk:

Direct registreren op een Project

Kom je er toch niet helemaal uit?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo
MoneyMonk

MoneyMonk gebruikt cookies

Met cookies kunnen wij je beter en persoonlijker helpen. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, en met analytische cookies kunnen we zien hoe we onze website kunnen verbeteren. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. Ook laten we je graag advertenties zien over MoneyMonk op andere plekken op het internet. Daarvoor willen we graag marketing cookies zetten.

Klik op 'Akkoord' om alle cookies te accepteren. Je kan je keuze later altijd nog aanpassen.

Meer weten over hoe wij cookies gebruiken? Lees hier ons volledige cookie-statement. Wil je zelf bepalen welke cookies we mogen zetten? Kies dan voor Voorkeuren instellen.