Hoe registreer ik onkosten op een project vanuit Bank/Kas?

Mutaties die je hebt gerubriceerd in je Bank of Kas omgeving als kosten kun je gemakkelijk toevoegen als onkosten op een bestaand project.
  1. Ga naar Bank/Kas
  2. Klik op de regel van de betreffende mutatie
  3. Aan de rechterkant opent er nu een scherm en hier kies je voor het tabje Onkosten
  4. Klik op de blauwe button '+Onkosten toevoegen'

Je krijgt nu de pop-up voor ‘Onkosten toevoegen’

  1. Selecteer nu het project
  2. Vul een bedrag in (exclusief btw, tenzij je de btw niet mag terugvorderen)
  3. Geef aan of je de kosten wil ‘Doorberekenen aan klant
  4. Pas eventueel het door te berekenen bedrag aan
  5. Vul een omschrijving in
  6. Pas eventueel de datum aan
  7. Klik tot slot op ‘Opslaan

Je hebt nu de kosten geregistreerd op je project. Als je wilt weten hoe je deze kosten doorberekend aan je klant kijk dan in dit helpartikel.