Hoe registreer ik onkosten op een project vanuit een inkoopfactuur?

Je inkoopfacturen die zijn toegevoegd aan je MoneyMonk administratie, kan je gemakkelijk doorbelasten als onkosten op een bestaand project.

  1. Ga naar Inkoop
  2. Selecteer de betreffende Inkoopfactuur
  3. Klik nu links van de factuur op ‘Onkosten’
  4. Klik op de groene button 'Voeg nieuwe onkosten toe'
  5. Selecteer nu het project
  6. Vul een bedrag in (exclusief btw, tenzij je de btw niet mag terugvorderen)
  7. Geef aan of je de kosten wil ‘Doorberekenen aan klant
  8. Pas eventueel het door te berekenen bedrag aan
  9. Vul een omschrijving in
  10. Pas eventueel de datum aan
  11. Klik tot slot op ‘Opslaan

Je hebt nu de kosten geregistreerd op je project. Als je wilt weten hoe je deze kosten doorberekend aan je klant kijk dan in dit helpartikel.