Hoe kan ik facturen versturen vanaf mijn eigen e-mailadres?

Bekijk de video

In MoneyMonk kun je instellen dat je facturen verstuurd vanaf je eigen e-mailadres.


Let er wel op dat je een eigen domein hebt geregistreerd, het is namelijk niet mogelijk om dit te doen vanaf een Gmail of Hotmail adres. Als je geen e-mailadres instelt wordt de mail automatisch verzonden door MoneyMonk, in dit artikel lees je daar meer over.


Om je eigen e-mailadres in te stellen ga je in de module "Instellingen" naar "E-mails & notificaties" en volg daarna de volgende stappen:


  1. Klik op de knop "Afzender adres toevoegen"
  2. Vul je gegevens in
  3. Bevestig de email in je persoonlijke inbox
  4. Bevestig in MoneyMonk dat de koppeling werkt
  5. Stel je persoonlijke DKIM en Return Path instellingen in om e-mails goed aan te laten komen bij je klant

Wil je meer weten over hoe je de DKIM en het Retrun Path kan instellen? Bekijk dan dit artikel.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo
MoneyMonk

MoneyMonk gebruikt cookies

Met cookies kunnen wij je beter en persoonlijker helpen. Dankzij functionele cookies werkt de website goed, en met analytische cookies kunnen we zien hoe we onze website kunnen verbeteren. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. Ook laten we je graag advertenties zien over MoneyMonk op andere plekken op het internet. Daarvoor willen we graag marketing cookies zetten.

Klik op 'Akkoord' om alle cookies te accepteren. Je kan je keuze later altijd nog aanpassen.

Meer weten over hoe wij cookies gebruiken? Lees hier ons volledige cookie-statement. Wil je zelf bepalen welke cookies we mogen zetten? Kies dan voor Voorkeuren instellen.