Affiliate- en partnerprogramma

Heb jij een website met traffic gericht op de ZZP-doelgroep? Verdien geld door het promoten van ons online boekhoudprogramma! Voor elke bezoeker die via jouw website een proefabonnement aanmaakt of een abonnement afsluit ontvang je van MoneyMonk een lead- en salevergoeding.

Welke beloning geven jullie voor een lead en sale?

De beloning is opgesplitst in twee elementen, een lead- en salevergoeding.

Type Vergoeding Waarvoor?
Lead € 2,50 excl. B.T.W. Voor ieder aangemaakt proefabonnement
Sale € 25,00 excl. B.T.W. Voor elk afgesloten abonnement

Aanmelden als Publisher?

Meld je aan als Publisher bij Ivycon. Na aanmelding zorgen wij ervoor dat je alle relevante documentatie ontvangt zodat je direct kunt beginnen met het promoten van MoneyMonk en het verdienen van geld met je website.

Waarom Ivycon?

Ivycon is ontwikkeld door MoneyMonk, en is specifiek gericht op 'late conversion tracking'. In de volgende twee alinea's leggen we uit wat Ivycon onderscheidt t.o.v. traditionele Affiliate-partijen, en waarom wij de keus hebben gemaakt Ivycon te ontwikkelen. De belangrijkste reden? Jou als Publisher op een eerlijk manier de lead- en sale-vergoeding kunnen uitbetalen!

Early Conversion Tracking

Traditionele affiliate partijen zijn met name geschikt voor de bedrijven in de transactiebusiness, voornamelijk webshops, verzekeringswebsites, telecom en reizen. Je plaats iets in je winkelmandje, winkelt verder, je doorloopt het bestelproces en rekent af. De transactie is gesloten! De tijd tussen het orienteren, kijken en kopen (het sluiten van de transactie) is relatief kort. Traditionele Affiliate-partijen tracken d.m.v. het plaatsen van cookies met een beperkte geldigheidsduur, een prima methode voor 'Early Conversion Tracking', maar niet voor 'Late Conversion Tracking', zoals bijvoorbeeld MoneyMonk. Je ontvangt wel de lead-vergoeding, maar wanneer iemand lange tijd later converteert, zijn de cookies vaak verdwenen, en loop jij als Publisher een sale mis. Met Ivycon voorkomen we dit probleem

Late Conversion Tracking

Bij SaaS-oplossingen kan de prospect vaak gebruik maken van een proefperiode alvorens over te gaan tot het afsluiten van een abonnement. Tussen het aanmelden voor een proefabonnement en het afsluiten van het abonnement (het sluiten van de transactie) zit vaak een lange periode, vandaar de naam 'Late' Conversion Tracking.

Het probleem is dat men bijvoorbeeld op het werk een proefabonnement afsluit en vervolgens een maand later 's avonds thuis beslist een abonnement af te sluiten. Een cookie op de werk-PC is dan weinig waard, als publisher loop je een sale mis! Met de tracking software van Ivycon, hebben wij geen cookie(s) nodig om de sale toe te kunnen schrijven aan de juiste Publisher. Wanneer een lead via jouw website zich heeft aangemeld, en later klant wordt, dan weet je zeker dat deze sale goed geregistreerd wordt.