Wat kan ik verwachten van de gratis opstartservice van MoneyMonk?

Tijdens de gratis opstartservice neemt een van onze medewerkers je mee door de functionaliteiten van ons pakket. We sluiten de sessie graag aan op jouw behoeftes, tussendoor is er natuurlijk ook de ruimte om vragen te stellen!

De sessie duurt ongeveer een half uur waarbij we telefonisch contact hebben en we je via schermdelen precies kunnen laten zien hoe MoneyMonk werkt. Hier hoef je niets voor te installeren, deze functie zit ingebouwd in MoneyMonk.

Wat moet je voorbereiden?

Je hoeft in principe niets voor te bereiden, wij kunnen je goed op weg helpen als je nog niets hebt geregistreerd!

Heb je bijvoorbeeld al wel zakelijke banktransacties, kijk dan of je jouw bankrekening alvast kan koppelen, of download bij je bank de rekeninggegevens.

Wat gaan we behandelen?

Jij geeft zelf aan waar je MoneyMonk voor wilt gebruiken, enkele voorbeelden van onderwerpen die aan bod kunnen komen tijdens een sessie zijn:

  • Uren, ritten en onkosten registreren
  • Geregistreerd werk factureren
  • Verkoopfacturen maken/versturen
  • Het maken en boeken van inkoopfacturen
  • Banktransacties verwerken: slimme suggesties en koppelen
  • De btw-aangifte
  • Verwerken van je bonnen

Uiteraard is er tijdens de sessie ook ruimte om vragen te stellen.

Afmelden

Mocht je helaas toch niet kunnen op het afgesproken tijdstip, zou je dat ons dan even willen laten weten? Het makkelijkst is het om dit te doen in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen.

Heb je nu al gerichte vragen?
Laat dit ons dan weten, je hoeft niet te wachten op je opstartservice. Je kan per ticket, per telefoon of per e-mail op support@moneymonk.nl je vragen stellen. Wij helpen je graag verder!

Geen behoefte aan persoonlijk contact of is er geen tijdslot dat jou schikt? Meld je dan aan via deze link!