8 september 2021

Evenementen voor ondernemers in 2021: wat staat er na de zomer op het programma?

5/5
Dit artikel wordt aangeboden door...
MoneyMonk, hét online boekhoudprogramma voor ZZP’ers
Factureren

Wat kan er weer? En wanneer? Ondernemers willen ondernemen, en dat lukt het best door dat samen te doen. Het geeft goed weer waarom evenementen zo belangrijk zijn. En ondanks de pogingen om dat online toch door te laten gaan kijken de meeste zzp’ers, MKB-ondernemers en anderen er toch naar uit om elkaar ook weer fysiek te inspireren.

In de zomer van 2020 probeerden diverse organisatoren alvast wat op poten te zetten, voor het goede najaar dat zou volgen. Dat is helaas niet gelukt, omdat corona opnieuw hard om zich heen sloeg. Inmiddels lijkt de situatie een stuk stabieler, met name dankzij het snel groeiend aantal vaccinaties.

Grote evenementen zoals ProfitCON, TNW Conference en de Nationale Conferentie Vitaliteit staan weer gepland. Komend najaar krijgen ondernemers de kans om elkaar weer fysiek op te zoeken. Wij duiken alvast in die evenementen. Net als in een aantal evenementen waar nog weinig over bekend is, maar waar we anders wel heel veel zin in zouden hebben.

Wat is er allemaal weer mogelijk? En waar moeten we het voorlopig nog even met video doen? Als er na de zomer nóg weer meer kan lijken de conferenties terug te keren. Daar gaan we ons alvast goed op voorbereiden, zodat jij weet waar je de komende maanden nieuwe inspiratie op kunt doen om nog meer succes te boeken.

Afgelast en online: wat is er veranderd?

Sinds de uitbraak van het coronavirus in het voorjaar van 2020 hebben ondernemers zoals jij en wij het bijna anderhalf jaar zonder evenementen moeten doen. Dat wil zeggen, zonder de fysieke evenementen zoals dat gebruikelijk was.

Keynotes, lezingen, inspiratiesessies en workshops: ze vonden uitsluitend online plaats. En dat gold zelf voor menig (netwerk)borrel, waarmee er een heel andere sfeer is ontstaan. Daar waar de borrel normaal gesproken de ruimte biedt om veel anderen te leren kennen was dat nu een stuk moeilijker.

Er kwamen alternatieven en het lukte tijdens sommige evenementen om elkaar virtueel op te zoeken. Toch horen we van veel ondernemers dat ze niet kunnen wachten om elkaar weer fysiek de hand te kunnen schudden. Dat is hoe contacten gelegd worden en deals gesloten worden.

Natuurlijk zal er aan de evenementen wat veranderen. Vooruitgang is goed, al lijkt het gebruik van video vooral een optie te worden voor wie fysiek niet aanwezig kan zijn. De grote evenementen bieden dubbele mogelijkheden aan. Hun ervaringen met video van het afgelopen jaar bieden mogelijkheden. Toch is de fysieke aanwezigheid nog steeds datgene wat het best wordt gewaardeerd. Daarom richten we ons graag op de evenementen waar je ook weer fysiek bij kunt zijn, met andere ondernemers om je heen die daarop ook niet kunnen wachten.

Drie evenementen na de zomer van 2021

Wat zijn de evenementen voor ondernemers die na de zomer van 2021 op de planning staan? Het aantal events groeit gestaag. Sommigen zijn klein, anderen alweer groter. Het brengt risico’s met zich mee voor de organisatoren. Dat lijkt de belangrijkste redenen dat er nog niet door iedereen groots wordt uitgepakt.

Desalniettemin kunnen we als ondernemers alvast uitkijken naar:

  • ProfitCON 2021: 6 en 7 september 2021
  • TNW Conference: 30 september en 1 oktober 2021
  • Nationale Conferentie Vitaliteit: 1 tot en met 7 november

1. ProfitCON 2021: 6 en 7 september 2021

ProfitCON is dé winstconferentie voor accountants, boekhouders en business-experts. Het is zowel letterlijk een conferentie met pure winst. Natuurlijk komt het onderwerp namelijk uitgebreid aan bod. En hebben deelnemers aan de andere kant de mogelijkheid om elkaar weer te gaan zien.

Tijdens ProfitCON in het najaar van 2021 zullen de grootste leiders en influencers in financiële dienstverlening en ondernemerschap inspirerende lezingen houden. Ze staan klaar om het publiek te prikkelen en er weer live voor te zorgen dat het lukt om elkaar enthousiast te maken.

Over ProfitCON

ProfitCON zal alweer z’n 4e editie beleven. Het gaat om een live evenement waarvoor inspirerende topsprekers zijn uitgenodigd. En waar veel andere ondernemers uit de sector op afkomen, dus waardoor er allerlei mogelijkheden liggen om te netwerken. Het is dé manier om andere boekhouders, accountants en business-coaches tegen te komen en te spreken.

De conferentie gaat over winstgevendheid en hoe je dat binnen jouw bedrijf en voor je klanten kunt verbeteren. Een hoge omzet klinkt heel interessant, maar levert veel minder op dan werkelijke winst. Het is belangrijk om daar de focus op te houden, en te voorkomen dat de omzet het eigenlijke doel vertroebelt.

Voor wie is ProfitCON?

ProfitCON is een conferentie voor iedere accountant, boekhouders, belastingadviseur en business-expert met financiële affiniteit. Het is een evenement voor een brede doelgroep, die van waarde wil zijn voor klanten.

Dus zoek je naar een manier om de winstgevendheid van klanten te verbeteren? Of wil je ze helpen om in alle rust hun financiën te doen? Het zijn allemaal onderwerpen waarover de lezingen tijdens de conferentie gaan. Bovendien leer je een bedrijf bouwen dat doordraait als jij er (even) niet bent. En krijg je de kans om jouw doelen en dromen te realiseren, omdat het ook daar over gaat.

Wie zijn de sprekers?

Ondanks dat je waarschijnlijk staat te springen om sowieso weer naar een congres of ander evenement te gaan blijven de sprekers belangrijk. Het gaat om bijvoorbeeld Mark Tigchelaar, die spreekt over topsporters en hoe zij hun focus gebruiken om het onmogelijke te doen. Een andere spreker is Bart van den Belt, die uitlegt over het MKB Canvas. Hij is de oprichter van de Zakelijk Succes Academie en Businesscoach Nederland. Zijn boeken over sales, marketing en ondernemerschap inspireerden de afgelopen 10 jaar meer dan 20.000 ondernemers.

Ook wij zullen een podium moment hebben. Jasper Horstink gaat samen met Profit First Opleidingscoach en enthousiaste MoneyMonk-adviseur Maja Donker kort spreken over het inzetten van de Profit First Methode met de software van MoneyMonk. We zijn dan ook de trotse partner van het gehele ProfitCON evenement, waar we graag kennis met je maken.

Andere sprekers tijdens het evenement zijn bijvoorbeeld Mike Michalowicz en Femke Hogema. Met die laatste hebben we bij MoneyMonk een samenwerking. Zij bracht de Profit First-methode naar Nederland, iets waar we haar zeer dankbaar voor zijn. En waaraan we graag een bijdrage leveren, vandaar dat we je willen wijzen op dit evenement voor ondernemers dat in 2021 weer zal plaatsvinden.

2. TNW Conference: 30 september en 1 oktober 2021

De TNW Conference gaat in 2021 weer door. Het evenement vindt zowel virtueel en online als live plaats. Dat betekent dat je zelf kunt kiezen hoe je er dit jaar bij wilt zijn. Je krijgt weer de kans om een ticket te kopen en daadwerkelijk naar Amsterdam af te reizen. Bovendien kan dat op maar liefst twee dagen, waarmee TNW flink uitpakt.

Het is een van de eerste grote Europese conferenties in Nederland die het weer aandurft om dat op deze schaal te doen. Het is daarmee een signaal naar alle ondernemers en iedereen die er zo naar uitkijkt om elkaar op deze manier weer te zien en te inspireren.

Dus ben je eerder naar TNW geweest en kun je niet wachten om daarbij weer aanwezig te zijn? Dit is het moment dat om jouw tickets te kopen. Dat kan voor 30 september en 1 oktober 2021. En wil je er als ondernemer wel bij zijn, maar nog niet live naar evenementen gaan? Geen probleem, dan kun jij je gewoon virtueel aanmelden en online aanwezig zijn.

Wat is TNW Conference? Leading tech-festival

De TNW Conference is een begrip in tech-land, zowel in Nederland als in Europa. Toch kan het natuurlijk zijn dat je daar nog niet eerder bent geweest. Of dat je zelfs niet weet wat het inhoudt.

Het is een conferentie en een openluchtfestival. De beide concepten komen op een geweldige manier samen. De wereldwijde digitale conferentie gaat om technologie, (online) marketing, content en oplossingen die jij kunt gebruiken om slimme en effectiever te ondernemen.

De conferentie staat te trappelen om het concept weer te organiseren, zoals dat in 2021 helaas niet lukte. Dit jaar kunnen er 4.500 bezoekers aanwezig zijn, fysiek in Amsterdam. Daarnaast staan de kanalen natuurlijk open om digitaal aan te sluiten en op die manier in ieder geval de sessies mee te maken.

De TNW Conference begrijpt dat het nog niet voor iedereen mogelijk zal zijn om fysiek naar Amsterdam te komen. De hybride vorm is in ieder geval eenmalig, al is het natuurlijk niet uitgesloten dat we die langer blijven zien.

Sprekers tijdens TNW in 2021

En ben je benieuwd naar de sprekers tijdens TNW 2021? Het evenement voor na de zomer van dit jaar trekt onder andere Jitse Groen. Hij is oprichter en CEO van Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl. Daarnaast wordt er veel verwacht van bijvoorbeeld Usha Raghavachan van Ford Motor Company, Tamara Steffens van M12 en Stan Boland van Five.

Verder zullen er sprekers zijn van organisaties zoals Bolt, Google, SAP en ClassPass. De focus ligt op technologie, altijd in combinatie met ondernemerschap en alles wat daarmee te maken heeft.

3. Nationale Conferentie Vitaliteit: 1 tot en met 7 november

Er lijkt op dit moment geen evenement voor ondernemers beter geschikt dan de Nationale Conferentie Vitaliteit. Zowel 2020 als 2021 hebben veel gevraagd van ondernemers én van medewerkers. De manier van werken is volledig veranderd, in een tempo dat vooraf absoluut onmogelijk had geleken.

Daar waar steeds meer organisaties stappen hadden gezet op het gebied van vitaliteit zette thuiswerken veel op z’n kop. De ergonomie op veel thuiswerkplekken is nog altijd ver te zoeken. En hoe zit het met de mentale vitaliteit van medewerkers die tussen het werk door hun kinderen les moesten geven?

Vitaliteit was nog nooit zo relevant. Daarom juichen we het bij MoneyMonk enorm toe dat van 1 tot en met 7 november 2021 de Nationale Conferentie Vitaliteit plaatsvindt. Er is aandacht voor vitaliteit in de breedste zin van het woord.

Wat is de Nationale Conferentie Vitaliteit?

Tijdens de conferentie voor ondernemers spreken de sprekers over de laatste en meest innovatieve ontwikkelingen op het gebied van vitaliteit en well-being. Bovendien zijn er exclusieve netwerkevents voor professionals, organisators en andere experts die zich dagelijks bezighouden met vitaliteit. Verder zijn er denktanksessies, onder leiding van experts die spreken over de belangrijkste uitdagingen van vandaag en morgen.

Het is een initiatief van het Nederlands Expertisecentrum Vitaliteit, dat daarvoor samenwerkt met een groot aantal partners. Verdeeld over 7 dagen zullen er meer dan 45 experts uit het vakgebied aan het woord komen. Zelf noemt de organisatie de conferentie voor ondernemers ook wel ‘het Lowlands van vitaliteit’.

Tijdens het evenement voor ondernemers komen er experts, topadviseurs, beleidsmakers, HR-directeuren en ook wetenschappers samen. Zij werken aan innovatie, delen hun kennis en ervaren het plezier om elkaar weer live te kunnen zien. Het evenement wordt voor de eerste keer georganiseerd, juist omdat het op dit moment zo belangrijk is om samen met vitaliteit aan de slag te gaan.

Sprekers tijdens de conferentie

Uiteraard heeft de conferentie een groot aantal sprekers uitgenodigd. Het gaat onder andere om Mark Tigchelaar, die specifiek zal spreken over focus. Andere namen zijn Damiaan Denys, Dr. Hanneke Molema, Arnold Bakker en Cees Endhoven. Op die manier is er ruimte voor bijvoorbeeld een filosoof, psychiater, een leefstijlexpert, hoogleraar Arbeids- en organisatiepsychologie en HR-directeur van de Hogeschool van Amsterdam.

Waar kijken we naar uit? Extra evenementen voor ondernemers

Ondanks alle initiatieven die ons ontzettend enthousiast maken is er door Covid-19 natuurlijk ook veel niet doorgegaan. En hebben edities van evenementen voor ondernemers er in 2020 en ook in 2021 anders uitgezien dan wat de bedoeling was.

Dat betekent wat ons betreft dat we enorm uitkijken naar de nieuwe edities van die evenementen. Zodat we ook daar weer de kans krijgen om als ondernemers bij elkaar te komen en nieuwe inspiratie op te doen. Of bijvoorbeeld om een nieuwe freelancer van het jaar te kiezen, zoals dat gebeurt tijdens de Dag van de ZZP’er.

Wat staat er waarschijnlijk op stapel en waar kijken we enorm naar uit als het allemaal weer kan? We vertellen je over 4 evenementen die helaas niet doorgingen in de reguliere vorm, maar die er hopelijk snel weer bij zijn op de kalender.

  • Dag van de ZZP’er
  • Business Boost Live
  • Emerce Digital Marketing Live
  • De Week van de Ondernemer

1. Dag van de ZZP’er

Het eerste evenement waar we bij MoneyMonk natuurlijk enorm naar uitkijken is de Dag van de ZZP’er. We volgen het evenement al jaren op de voet en zijn als sponsor natuurlijk nauw betrokken.

Afgelopen jaar kon het helaas niet doorgaan zoals dat normaal gesproken het geval is. Er was wel een Dag van de ZZP’er, maar dat ging om een online editie. En ondanks dat daar ontzettend veel moeite in is gestoken en dat het waardevol was kijken we toch uit naar de volgende fysieke editie.

Wat is de Dag van de ZZP’er?

Tijdens de Dag van de ZZP’er draait het natuurlijk om zelfstandigen zonder personeel. Zowel de inhoudelijke sessies als de netwerkmomenten zijn er speciaal voor hen. Dus werk je zelfstandig, maar mis je collega’s? Of ben je op zoek naar anderen waarmee je kan samenwerken? Dan is dit een uitgelezen evenement om je voor aan te melden en om mee aan de slag te gaan. De kans is groot dat je hier precies zal vinden wat je zoekt.

Het evenement voor ondernemers biedt in de eerste plaats de mogelijkheid om inspiratie en kennis op te doen tijdens de verschillende keynotes. Er worden invloedrijke sprekers uitgenodigd, die specifiek goed zijn in het zelfstandige. Ervaar de motivatie en inspiratie om weer op een nieuwe manier aan de slag te gaan, ook als de coronacrisis straks definitief achter de rug is.

Daarnaast is er natuurlijk ontzettend veel ruimte om te netwerken. Dat kan bijvoorbeeld op het informatieplein, zowel met partners als met seminars die je verder helpen. En ben je juist al heel ver als zelfstandige? Meld je dan aan voor de FOTY-awards. Tijdens het evenement voor ondernemers wordt de Freelancer of the Year gekozen.

Sprekers tijdens de Dag van de ZZP’er

Over de sprekers voor de Dag van de ZZP’er in 2021 kunnen we natuurlijk nog niets zeggen. Er is nog niets over bekend, omdat het evenement de vorige editie helaas niet door kon laten gaan. Er is gekozen voor een online alternatief.

De sprekers die gepland stonden voor 2020 waren bijvoorbeeld Nicolien Sauerbreij over haar weg naar de top, Kelly Weekers over het nemen van de regie in je onderneming en Femke Hogema (!) over Profit First. Daarnaast zou het gegaan zijn over succesvolle modellen voor ondernemerschap, opdrachten binnenhalen via LinkedIn en de manier waarop je als ZZP’er voor jouw grote doorbraak zorgt.

2. Business Boost Live

Business Boost Live geldt als een van de grootste evenementen voor ondernemers. Gesponsord door ING en NLgroeit is er veel budget beschikbaar om het groots neer te zetten. Afgelopen jaar kwam daar Tribe Company bij, die zorgde voor de online variant van het event. Het was niet de manier waarop de organisator het bedacht had, maar evengoed lukt het wel om een goede line-up neer te zetten en daarmee een groot aantal ondernemers te inspireren.

Wat is Business Boost Live?

Business Boost Live gaat om ondernemerschap én om de ondernemer. En dat laatste is belangrijk, omdat er daardoor ook ruimte is voor persoonlijke verhalen. De levensverhalen zorgen namelijk regelmatig voor eerlijke gesprekken en nieuwe inzichten, die niet per sé over ondernemen alleen hoeven te gaan.

Te gast waren eerder bijvoorbeeld al Armin van Buuren en Verne Harnish, die je misschien niet meteen tijdens een evenement voor ondernemers zou verwachten. Toch deden zij hun verhaal op het 360-graden podium, waarop het mogelijk was om in heel verschillende richtingen te inspireren.

Met de live-editie van Business Boost Live wordt het weer mogelijk om samen met relaties, andere ondernemers of medewerkers voor een avond entertainment en inspiratie te kiezen. Het is een bijzondere mix van de verschillende elementen, die aanzet tot meer motivatie om nog harder aan de slag te gaan.

Voor wie is het evenement bedoeld?

Het evenement is er in de eerste plaats voor ondernemers. Daarnaast zijn ook andere professionals welkom, die zich ondernemend vinden. Het gaat niet om ondernemerschap alleen, waardoor het mogelijk is om een bredere doelgroep aan te spreken.

Wat de ondernemers en professionals in het publiek gemeen hebben is dat ze bereid zijn om risico’s te nemen. Ze durven het roer om te gooien en zowel binnen als buiten hun vakgebied iets nieuws te proberen. De ondernemende geest is datgene wat de toeschouwers delen, dus waar Business Boost Live zich met de line-up en het programma op richt.

3. Emerce Digital Marketing Live

Emerce Digital Marketing Live was afgelopen jaar een digitale editie, terwijl dat zonder het coronavirus waarschijnlijk heel anders was geweest. Het was niet mogelijk om een fysiek evenement te organiseren. Aan de andere kant is online marketing belangrijker dan ooit. De crisis heeft laten zien dat online alleen maar belangrijker wordt. En dat dit in een stroomversnelling is gekomen, die niet zomaar meer te keren lijkt.

Wat is Emerce Digital Marketing Live?

Tijdens Emerce Digital Marketing Live vinden er talks en tafelgesprekken plaats, waar bezoekers zich bij kunnen aansluiten. Tijdens de gesprekken gaat het om strategieën en tactieken, net als om inzichten die de sprekers hebben opgedaan. Er is ruimte voor inspirerende cases en voorbeelden uit de praktijk, waar je ook zelf mee aan de slag kunt.

Onderwerpen tijdens het evenement

Ben je benieuwd of Emerce Digital Marketing Live bij jou past als ondernemer? Het gaat er bijvoorbeeld over een digitale marketingstrategie, net als de dialoog die je met jouw klant aangaat. Dat kan zowel een consument als een B2B-klant zijn. Bovendien komen onderwerpen als social en content marketing aan bod, net als online advertising en hoe je daar goed gebruik van maakt.

Andere onderwerpen tijdens het ondernemersevent zijn bijvoorbeeld analytics en data, search, e-mail marketing en automation en mobile, video en online TV. Op die manier gaat het om een breed palet aan onderwerpen, waarvoor het evenement aansprekende experts uitnodigt.

4.De Week van de Ondernemer

De Week van de Ondernemer is normaal gesproken vaste prik in november. Dat lukte afgelopen jaar niet op de manier zoals dat gebruikelijk is, met bijvoorbeeld het MKB Ondernemerscongres als belangrijke samenkomst van tienduizenden ondernemers.

Afgelopen jaar ging het om een online editie van maandag tot en met vrijdag. Het ziet er naar uit dat er dit jaar weer een fysiek evenement zal volgen. Dat zal een week gaan duren, met ruimte voor zowel het ondernemerscongres als tal van andere activiteiten om ondernemers te informeren en inspireren.

Wat is de Week van de Ondernemer?

Tijdens de Week van de Ondernemer draait het om ondernemerschap in de breedste zin van het woord. Dat betekent dat het gaat om MKB en ZZP, binnen alle verschillende branches. Dat maakt het evenement erg breed. Aan de andere kant is er voor iedere branche wel iets te vinden, bijvoorbeeld dankzij het gevarieerde aanbod aan sprekers en experts dat aan het woord komt.

Afgelopen jaar was er bijvoorbeeld aandacht voor experts zoals Cor Hospes, Cor Molenaar, Willem Albert Bol en Hans Biesheuvel. Zij spraken over onderwerpen waar je ook als zzp’er veel aan hebt, bijvoorbeeld om nieuwe inspiratie en motivatie op te doen.

Een extra feestelijk moment tijdens de Week van de Ondernemer is de keuze voor de Meest Inspirerende Ondernemer van het jaar. Het is een prijs die wordt uitgereikt door De Ondernemer, een van de hoofdorganisators van het evenement voor ondernemers. Het publiek kan stemmen op de ondernemer die zij het afgelopen jaar het meest inspirerend vonden.

Op zoek naar evenementen: waar moet ik kijken?

Als je zoekt naar evenement voor ondernemers na de zomer van 2021 heb je daarvoor allerlei mogelijke bronnen. Zit je bij een businessclub of ben je lid van een netwerkorganisatie? De kans is groot dat zij regelmatig evenementen zullen organiseren. Daarnaast is er vaak een ‘dag van de ondernemer’ of een ‘ondernemersdag’ in de stad of regio waarin je woont en werkt. Meld je daarvoor aan als je op de hoogte wilt blijven en schrijf je in om weer een event mee te maken binnenkort.

Het is de makkelijkste manier om regionaal informatie te verzamelen en op de hoogte te blijven. Daarnaast kun je je natuurlijk aanmelden voor de landelijke evenementen die er plaatsvinden. Wij houden de leukste events in de gaten en zullen je daar via de verschillende social media-kanalen natuurlijk van op de hoogte brengen. Daarnaast is het de moeite waard om te kijken naar bijvoorbeeld:

  • Kamer van Koophandel
  • Ik Ga Starten

1. Kamer van Koophandel

De Kamer van Koophandel organiseert regelmatig evenementen. De agenda vult zich vaak een paar maanden van tevoren. Dat betekent dat je daar kunt zien wat er binnenkort plaats zal vinden en waarvoor jij je kunt inschrijven als zzp’er.

De evenementen zijn er voor alle ondernemers. Dus ben je een starter, heb je juist al wat meer ervaring of ben je actief in een bepaalde niche of markt? De kans is groot dat er regelmatig events worden georganiseerd waarvoor jij je kunt aanmelden. Dat is in veel gevallen gewoon gratis. Het betekent dat je nieuwe kennis en inspiratie op kunt doen. Dus wil je meer weten over ondernemen in het buitenland, over hoe je meer klanten kunt krijgen of andere onderwerpen? De kans is groot dat de Kamer van Koophandel binnenkort iets organiseert waar jij je voor kunt aanmelden. Dat doe je gewoon online, en gelukkig komen er weer steeds meer evenementen bij waar je fysiek naartoe kunt.

Het grote voordeel van de Kamer van Koophandel is dat je lokaal of regionaal naar evenementen kunt. Houd er aan de andere kant rekening mee dat het daardoor niet de grootste sprekers zullen zijn die er hun verhaal vertellen. In combinatie met de andere evenementen en events voor ondernemers kun je zorgen voor een interessante en waardevolle mix. Zo hoor je over de verhalen van zowel topondernemers en de beste sprekers als van specialisten uit de regio. Of van specialisten in hun vakgebied, die via de Kamer van Koophandel zoeken naar een breder publiek.

2. Ik Ga Starten

Ook Ik Ga Starten is een interessant anders voor evenementen voor ondernemers. De agenda bevat de events die de komende tijd plaats zullen vinden. Dat gebeurde altijd live, maar moest tijdens corona ineens online worden. Inmiddels begint dat weer te veranderen. Er zullen weer events plaats gaan vinden, waardoor je de kans hebt om met andere ondernemers bij elkaar te komen.

Het is een initiatief van de Rabobank, dat ook zelf actief is met het organiseren van evenementen. Met de events specifiek voor ondernemers zorg je ervoor dat je nieuwe kennis op kunt doen, anderen kunt leren kennen en meer motivatie zal ervaren.

Bekijk de evenementen bij jou in de buurt, net als de inkoopmomenten die er beschikbaar zijn. Je bent daar van harte welkom, ook als je nog niet gestart bent. Dus denk je aan het ondernemerschap? Met name bij Ik Ga Starten is het interessant om een aantal keer evenementen te bezoeken die er worden georganiseerd. De kans is groot dat je er anderen spreekt die je daarmee op weg kunnen helpen.

Dus ben je als ondernemer weer op zoek naar evenementen waar je naartoe kunt? Na de zomer van 2021 gaat er weer steeds meer plaatsvinden. Bovendien is de kans groot dat er snel meer nieuwe evenementen bij zullen komen. De organisatoren krijgen meer zekerheden en dankzij de vaccinaties durven ondernemers weer samen te komen. Wij houden de agenda natuurlijk goed voor je in de gaten. En geven het je aan als er nieuwe evenementen bij komen, zodat je daar als ondernemer naartoe kunt. Wij wensen je alvast heel veel inspiratie, motivatie en plezier toe bij de evenementen voor ondernemers waar jij in 2021 naartoe gaat.

Esther toont de app

Enthousiast? Ervaar zelf
het gemak van MoneyMonk

Stap nu over van boekhouden in Excel naar ons gebruiksvriendelijke boekhoudprogramma!

De eerste 30 dagen gratis, geen betaalgegevens nodig

Aan het einde van deze pagina nog vragen?

Schakel dan hulp in van onze Support Monks

support@moneymonk.nl

Heb je een vraag over MoneyMonk?
Je kan ons ook e-mailen.

085 30 30 800

Op werkdagen bereikbaar:
9:00 - 12:30 en 13:30 - 17:30
moneymonk-team-photo